جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۲۴:۵۶

نشت نفت در رودخانه‌های تگزاس پس از سیل

باشگاه خبری فراساحل: جریان سیل سبب شد نفت و مواد شیمیایی مربوط به حفاری‌های نامتعارف، به رودخانه‌های ایالت تگزاس آمریکا نشت کند. به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس از ال پاسو، جریان سیل‌های اخیر در ایالت تگزاس آمریکا سبب شده است نفت خام و مواد شیمایی سمی از صدها چاه حفاری به رودخانههای این ایالت نشت کند. مسئولان امدادی این ایالت، از لکه‌های نفت و مواد شیمیایی که در پی واژگون شدن مخازن و آسیب چاه‌های نفت در رودخانه‌های گسترش یافته‌اند، تصاویر و مستنداتی متعدد تهیه کرده‌اند.


کمیسیون راه آهن تگزاس که مسئولیت نظارت بر مکان‌های حفاری و تولید نفت و گاز در این ایالت را به عهده دارد، اعلام کرد که واکنشی مناسب به این رویدادها نشان داده است. با این همه، فعالان زیست محیطی، نسبت به کافی بودن واکنش مسئولان، ابراز تردید کردند. والتر سو، رئیس پیشین اتحادیه سلامت عمومی آمریکا، گفت: این یک فاجعه بالقوه است؛ مطمئنم که این آلودگی به آبهای زیر زمینی و نهرها سرایت می‌کند. وی افزود: در برخی مناطق، دام‌هایی که آب آلوده به مواد شیمیایی آلوده را نوشیده بودند، ظرف یک ساعت کشته شدند و مواد سرطانزای بسیاری در این مواد شیمیایی یافت می‌شود که می تواند برای انسان‌ها خطرناک باشد.



  کد خبر : 1607
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :